شاید در زمان خرید شال و روسری این سوال برای شما به وجود آید که هر رنگ شال را باید با کدام رنگ مانتو ست نمود؟ در زیر برای این مورد راهکارهایی ذکر شده است که می توانید از آن استفاده نمایید:

  • اگر مانتو شما طوسی است:

در سال 1400 رنگ طوسی به عنوان ترند در نظر گرفته می شود لذا در صنعت پوشاک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در همین راستا برای اینکه با مانتو طوسی یک شال یا روسری مزونی مناسب را انتخاب نمایید، پیشنهاد می شود تا رنگهایی نظیر صورتی پاستیلی یا زرد لیمویی استفاده نمایید. به صورت کلی این رنگ سال با تمام رنگ ها به جز قهوه ای سازگار می باشد.

  • اگر مانتو سفید باشد:

عموما در زمان خرید شال و روسری بهاره، به رنگ مانتو نیز دقت می شود. چنانچه به دلیل گرما در این فصل، بیشتر به سمت رنگ سفید کشش دارید لذا برای خرید مد جدید شال و روسری می توانید از رنگ هایی چون قرمز یا زرد طلایی بهره ببرید تا بهترین همخوانی را با رنگ پوست شما داشته باشند

  • اگر مانتو آبی کاربنی باشد:

چنانچه مایل هستید تا رنگ شال سال ۱۴۰۰ را حتما در استایل خود داشته باشید، بهترین گزینه خرید شال و روسری زرد لیمویی با مانتو آبی کاربنی خواهد بود زیرا به راحتی می توانند یک تیپ متفاوت و چشم نواز را ایجاد نمایند.

خرید شال و روسری مناسب برای فصل بهار:

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه نمایید، این مهم می باشد که در هر فصل چه جنس و نوع پارچه ای را برای شال یا روسری خود برگزینید تا بهترین بازخورد را داشته باشد. لذا در همین راستا می توانید به نکات زیر برای خرید شال یا روسری مجلسی در فصل بهار دقت نمایید:

در فصل بهار با در نظر گرفتن این موضوع که هوا رو به گرما خواهد رفت لذا کم کم استفاده از روسری های خنک رواج می یابد. با این توضیح روسری هایی که از جنس ابریشم یا ساتن می باشند، می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

شال ها یا روسری های نخی که دارای طرح هایی از گل های ریز هستند می توانند برای فصل بهار یک انتخاب خوب باشند، این موارد سبک بوده و به راحتی بر روی سر قرار می گیرند.

اگر همواره ترجیح می دهید تا استایل ساده ولی شیکی داشته باشید، می توانید از روسری های نخی با طرح خشتی با حاشیه دار استفاده نمایید که ضمن ساده بودن دارای نما و رخ زیبایی می باشند.

در فصل بهار طرح ترمه طرفداران زیادی پیدا میکند لذا استفاده از شال یا روسری هایی با این مضمون نیز می تواند از شما یک شخص بروز بسازد.

در فصل بهار برای مناطقی که دارای آب و هوای گرم و شرجی هستند، می توان در خرید اینترنتی شال و روسری از جنس نخ ابریشم استفاده نمود تا ضمن پایداری بر روی سر، خنک نیز باشند. در نظر داشته باشید که جنس هایی چون ویسکوز و ژاکارد برای این فصل گزینه های خوبی نخواهند بود.

شال

خرید شال

مشاهده و انتخاب انواع شال ساده٬ اسپرت و رسمی در فروشگاه شال و روسری قایق کاغدی مناسب برای برای خانم های شیک پوش

انواع شال فروشگاه قایق کاغذی

انواع شال در وب سایت قایق کاغذی در سه دسته شال ساده٬ شال اسپرت و شال رسمی یا مجلسی تقسیم شده است. مطمئنا سوالی که برای اکثر کاربر ها به وجود میاد این است که تفاوت بین این دسته ها چیست؟
شال ساده

همانطور که از اسم این دسته بندی پیدا است کاربران وب سایت قایق کاغذی می توانند به تمامی شال های ساده فروشگاه دسترسی داشته باشند.

شال اسپرت

دسته بندی شال اسپرت قایق کاغذی شامل تمامی شال هایی می شود که کاربران محترم فروشگاه قایق کاغذی می توانند این شال را به صورت روزمره و در مهمانی و مجالس استفاده کنند.

شال رسمی یا مجلسی

این دسته بندی برای کاربرانی است که به دنبال شال های مجلسی و لاکچری هستند. استفاده این شال ها در این دسته بندی برای استفاده در مهمانی های رسمی و مکان های رسمی توصیه می شود.

در اینجا یکسری سوالات و موارد که مربوط به دسته بندی شال هست رو به شما ارائه دادیم تا خرید بهتری رو از یکی از بزرگترین فروشگاه های شال روسری داشته باشید.

جنس های شال

شال های زنانه شامل چه جنس هایی است و برای چه فصل هایی مناسب است؟

شال های مناسب فصل بهار و تابستان

شال نخی

شال نخی همونجوری که از اسمش پیداست دارای بافت سبک و راحت است و مناسب فصل تابستان و بهاره. اما میتوان شال های نخی را برای چهار فصل سال نیز استفاده کرد.

شال ویسکوز

شال رته

شال ابریشم

شال حریر ابریشم

شال حریر

شال نخ حریر

شال های ابریشم و حریر ابریشم و ویسکوز از جمله شال های مناسب فصل تابستان هستند و موارد مورد استفاده این جنس از شال ها برای مراسم رسمی و مجلسی است.

شال های مناسب فصل زمستان و پاییز

شال موهر

شال فوتر

توجه داشته باشید که شال فوتر که مناسب فصل زمستان و پاییز است به دلیل پرز دادن نبایستی با لباس های پشمی پوشیده شوند.

سایز های شال ها به چه صورتی هستند؟

سایز های مختلف شال

معمولا شال ها دارای عرض ۸۰ هستند اما شال های با عرض ۴۰ و ۶۰ هم در برخی از فروشگاه های شال و روسری یافت میشه.

شال قوار بزرگ

شال های قواره بزرگ معمولا دارای عرض ۸۰ و طول ۲۰۰ یا ۳۰۰ سانتی متر هستند.

شال قواره متوسط

شال های قواره متوسط معمولا دارای عرض ۸۰ و طول ۱۹۰ یا ۱۸۰ هستند. شال قواره متوسط دارای محبوبیت خاصی در بین خانم های ایرانی برخوردار است.

شال قواره کوچک

شال های قواره کوچک معمولا دارای عرض ۸۰ و طول ۱۶۰ به پایین هستند که به عنوان شال قواره کوچک در بازار نام برده می شوند.

نحوه مناسب شستشوی شال به چه صورت است؟

بایستی شال را با آب خنک همراه با کمی مایع شستشوی لباس شسته شود.

از چنگ زدن شال در صورت شستن دستی شال خودداری کنید٬ زیرا چنگ زدن شال باعث دون دون شدن شال می شود.

همچنین برای از بین بردن الکتریسیته ساکن شال بهتر است در آخرین مرحله شال را با نرم کننده لباس آبکشی نمایید.